« Травень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 2012 Листопад
- 2012 Грудень
- 2013 Січень
- 2013 Лютий
- 2013 Березень
- 2013 Квітень
- 2013 Травень
- 2013 Червень
- 2013 Липень
- 2013 Вересень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Квітень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Квітень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Серпень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Березень
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Липень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Травень
- 2020 Червень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Травень
- 2021 Червень
- 2021 Вересень
- 2021 Жовтень
- 2021 Листопад
- 2021 Грудень
- 2022 Січень
- 2022 Лютий
- 2022 Червень
- 2022 Серпень
- 2022 Вересень
- 2022 Жовтень
- 2022 Листопад
- 2023 Січень
- 2023 Лютий
- 2023 Березень
- 2023 Квітень
- 2023 Травень
- 2023 Червень
- 2023 Липень
- 2023 Вересень
- 2023 Жовтень
- 2023 Листопад
- 2023 Грудень
- 2024 Січень
- 2024 Лютий
- 2024 Березень
- 2024 Квітень
Проблемне питання методоб'єднання:
Диференційований та індивідуальний підхід в процесі навчання.
Машкара Тетяна Іллівна
- голова методоб'єднання вчителів природничо-математичного циклу
- вчитель математики
- кваліфікаційна категорія - "Спеціаліст вищої категорії"
- педагогічне звання - "Старший вчитель"
Склад методоб'єднання:
1. Машкара Т.І. - голова методоб'єднання, вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель.
2. Козел М.І. - заступник директора по навчально-виховній роботі, вчитель біології та хімії, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель.
3. Котлярчук Н.І. - вчитель математики та фізики, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель.
Розвиток творчої особистості, формування національної самосвідомості учнів, готовності та здатності до самовдосконалення.
1. Бундаш О.І. - голова методоб'єднання, вчитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель.
2. Данашевська Г.С. - директор школи, вчитель музичного мистецтва, спеціаліст вищої категорії, старший учитель.
3. Данашевський В.М.- вчитель музичного мистецтва, спеціаліст вищої категорії, учитель- методист.
4. Шелестай Л. М. - учитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії.
5. Косинський С.В. - учитель історії, спеціаліст вищої категорії.
Методоб'єднання вчителів початкових класів
Проблемне питання методоб'єднання:
Від інноваційного змісту й технологій освіти через педагогічну майстерність вчителя - до формування особистості учня та підготовки його до життя в сучасних умовах.
Гнаткович Ольга Омелянівна
- голова методоб'єднання вчителів початкових класів
- вчитель початкових класів
- кваліфікаційна категорія - "11 тарифний розряд"
- педагогічне звання - "Старший вчитель"
Склад методоб'єднання:
1. Гнаткович О.О. - голова методоб'єднання, вчитель початкових класів, 11 тарифний розряд, старший вчитель.
2. Матола О.О. - вчитель початкових класів, 11 тарифний розряд.
3. Куштанець Н.М. - вчитель початкових класів, спеціаліст І категорії.
4. Жеребак Н.В. - вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії.
5. Шпеник В.С. - вихователь ГПД, спеціаліст