Критерії, правила, процедури оцінювання
Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти закладу
Система та загальні критерії оцінювання результатів навчання учнів
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти (наказ МОНМС від 13.04.2011 р. № 329 «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти»)
Оцінювання учнів 1 класу (Наказ МОН від 20.08.2018 № 924 «Про затвердження методичних рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі»)
Види оцінювання навчальних досягнень учнів: поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та ДПА (Наказ МОН від 05.05.2008 № 371 «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти»)
Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності педпрацівників закладу
Атестація педагогічних працівників (Наказ МОН № 930 від 06.10.2010 р. «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників»)
Підвищення кваліфікації педпрацівників (Наказ МОН № 36 від 15.01.2018 р. «Про затвердження Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти»)
Сертифікація педагогічних працівників (Положення про сертифікацію педагогічних працівників, затверджене постановою КМУ № 1190 від 27.12.2018 р.)
Професійний стандарт «Вчитель початкових класів ЗЗСО» (Наказ Мінсоцполітики України № 1143 від 10.08.2018 р. «Про затвердження професійного стандарту «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти»»)
Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності керівника закладу
Атестація. Зміни до типового положення про атестацію педагогічних працівників (Наказ МОН № 1135 від 08.08.2013 р.)
Повноваження керівника закладу освіти (Стаття 26 Закону України «Про освіту»)
Типове Положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти (Наказ МОН № 291 від 28.03.2018 р.)